lørdag den 9. marts 2013

Loreal - Confettis


Loreal annoncerede for lidt tid siden, at de ville komme ud med 4 nye special top coats.
Jeg fik i mandags fat i to af disse. Deres nye (og første hvis jeg husker rigtigt) matte top coat, Matte, og deres nye glitter top coat, Confettis.

I dag vil jeg vise jer Confettis, da jeg er absolut sindsygt vild med den!
Det er en sort/hvid glitter lak med en anelse sølv shimmer. Ligesom nails inc Brick lane, som jeg viste for ikke så lang tid siden, er denne laks glitter også sort/hvid uden at glimte i alle mulige farver. Det består af små hvide og sorte glitter + nogle store hvide og sorte hexoglitter også.

Synes den er rigtig skøn over almindelige creme lakker, den giver bare lige prikken over i'et hvis man synes almindelig creme lak er for kedeligt, men ikke vil gå all in med multifarvet glitter, sparkle osv. :-)

Den indeholder dog kun 5 ml, hvor jeg godt ku ha tænkt mig den havde indeholdt 10-15 ml, men den skal nok holde lidt tid alligevel ;-)

Den tørre også hurtigt i forhold til andre glitterlakker.

På billedet har jeg confettis ovenpå Essie's Cocktail bling.

Loreal has launched their new special top coats in Denmark and I've gotten my hands on two of them. The two I've bought is Matte (their new and first, I believe, matte polish) and the glitter top coat confettis.

Today I'm going to show you Confettis, which is a white/black glitter top coat. It reminds me a bit of Nails inc Brick lane, which I showed you earlier because it's glitter does not sparkle in a million colours like some/many glitter polishes do. 
This polish consists of white and black small and big hexoglitters and it also has a sort of silvish shimmer to it.

It dries up well compared to other glitter polishes. 
The onyl downside is that it only contains 5 ml, which I would have like to be 10-15 ml instead, but thats not a huge downside, I could always buy a backup.

I really like this polish especially on top of polishes with normal creme finishes. It just gives the mani that something extra ;-)

On the picture I'm wearing Confettis on top of Essie's Cocktail bling

Ingen kommentarer:

Send en kommentar