fredag den 4. januar 2013

OPI - Dating a royal

Så har jeg endelig fået min baby! og ja nu er det ikke en rigtig baby, men selvfølgelig min første OPI neglelak jeg taler om ;-) Eller skulle man sige minE førstE opi lakke, da jeg har erhvervet 5 i alt i mit køb fra billigvoks.dk der lige nu har sat flere OPI lakke ned til 49 kr pr stk. :-D (viiiildt billigt!)

Jeg fik købt: Dating a royal (som der er swatch af i dette indlæg), Suzi says feng shui, My private jet, Grand canyon sunset og Kiss on the chic (de sidstnævnte 4 kommer der også swatches af)




Men nu til "min baby" Dating a royal, som var den lak jeg glædede mig allermest til.  Havde tjekket swatches af den på nettet, hvor den blev vist som en rigtig flot kongeblå lak, og jeg må sige, at det er også lige det den er!
Jeg er vild med den mørke lapisblå farve, og det faktum at man kan bruge den farve både om vinteren og om sommeren, det er bare en "win-win" farve ;-) Derudover er det også lækkert at den dækker (næsten) ved et lag :-D

P.s. så er det da også bare endnu mere fedt, at den passer til en t-shirt jeg lige har købt på udsalg fra Esprit ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar